- Neskatoties uz Spotify īpašnieku apgalvojumiem par nevainojamu tā sauktā “Big Mac indeksa” darbību (apgalvojums, ka līdzīgu produktu cenas visās pasaules valstīs ir aptuveni vienādas, kā gadījumā ar ēdienu no “McDonald’s”), abonementu cenas Krievijā un ASV atšķīrās divkārši — 2,2$-4,99$ pret 9,99$.
- Danielam Ekam bērnībā bija sapnis pārdot katram ķīnietim kastīti ar sērkociņiem un tā kļūt par miljardieri. Interesanti, ka Ķīnā platforma pagaidām nedarbojas (visticamāk, nekad nedarbosies sakarā ar Ķīnas politiku interneta un autortiesību jomā), tāpēc līdz šī sapņa piepildījumam uzņēmējam vēl tālu.
- Saskaņā ar dažādiem datiem, straumēšanas bāzē kopumā iekļautas no 50 līdz 120 miljoniem dažādu žanru skaņdarbu. Turklāt statistika rāda, ka aptuveni 20% no tiem neviens nekad nav klausījies — tie karājas kā “miris svars”.
- Krievijā podkāsti kļuva pieejami gandrīz visbeidzot pasaulē. Pilnvērtīgi tie sāka darboties tikai 2021. gada oktobrī, lai gan ASV tajā laikā jau pilnībā darbojās ekskluzīvais projekts “podkāsts no Mišelas Obamas”.
- Tas ir viens no nedaudzajiem mūzikas servisiem, kas aizliedz tiešu atskaņošanas sarakstu pārnesi no citām lietotnēm. Taču uzņēmuma vadība neaizliedz abonentiem izmantot trešo pušu rīkus, atbrīvojoties no atbildības par šīs “procedūras” anonimitāti un drošību.
- Spotify dibināšanas brīdī Ek un Lorentsons piedzīvoja depresiju, kas izveidojās sakarā ar “pārāk piepildītu dzīvesveidu”. Piemēram, Daniels atzina, ka viņš nevar ciest dārgus klubus, greznības izpausmes. Martina garīgais stāvoklis bija aptuveni tāds pats.
- Kad “Spotify” beidzot nonāca Krievijā, “Google” nolēma pārorientēt savus patērētājus no uzticamā un gadiem ilgi pārbaudītā Google Play Music uz kļūdaino YouTube Music. Šis projekts izrādījās pilnīgi nepiemērots masveida lietošanai — neizstrādāts, ar daudzām kļūdām. Tas noveda pie tā, ka Spotify, pat to negaidot, ieguva daudz jaunu patērētāju no sava konkurenta.
- Sieviešu izpildītājas kādu iemeslu dēļ “atpaliek” — Mākslīgais intelekts, veidojot atskaņošanas sarakstus, dod priekšroku vīriešiem. Piemēram, 2019. gadā Martina Makbraida (kantrī dziedātāja) atklāja, ka pēc viņas pieprasījuma sieviete atskaņošanas sarakstā parādījās tikai 136. vietā.
- Tika konstatēts, ka, lai paaugstinātu servisa popularitāti starp lietotājiem, kā arī piesaistītu mūziķu un ierakstu kompāniju uzmanību, “Spotify” augšupielādēja izdomātu izpildītāju dziesmas, ko izveidoja uzņēmuma pētniecības centrā. Interesanti, ka pat Daniels un Martins to ne noliedza, atsaucoties uz to, ka jebkurā gadījumā tā ir mūzika, un tās īstie autori saņēma savu naudas atlīdzību.
Saskaņā ar paša straumēšanas servisa statistiku, to šodien izmanto 381 miljons cilvēku visā pasaulē.